Dnešní super výlet...

26. října 2008 v 22:46 | Letadlo |  Mirror of my life aneb něco z mýho života
Dnešek byl pro mě dalšim naprosto zabitym dnem... Babička je na měsíc v lázních a tak se rodiče rozhodli, že se za ní stavíme. Ráno sme vyjížděli asi v osm, což pro mě neni vůbec ideální hodina v den volna. Jeli sme přes ňáký "prdele" s tim, že jedeme jakoby vyhlídkovej okruh, abysme si mohli prohlídnout okolí. Akorát že byla strašná mlha, takže z okolí sme viděli asi tak tři metry okolo auta, což byla vlastně jen silnice a kousek neudržovanýho porostu okolo, takže nic moc extra. Když sme dojeli do Bělohradu, tak už tam na nás čekala babička. Nejdřív nás protáhla po celym pavilonu kde chodí na procedury, což bylo ještě celkem v pohodě, protože tam bylo aspoň teplo. Ale potom sme šli k ňákýmu železitýmu prameni nebo co to mělo bejt a pak ještě k ňákýmu kostelu v jednom takovym "městečku" někde tam okolo. Venku byly čtyři stupně (naštěstí ještě nad nulou, i když zima byla pořádná a pramen ledovej a hnusnej). Pak sme se vrátili zpátky do města s tim, že si zajdem někde na oběd. Ze tří hospod byla jedna plná a jedna zavřená. Takže sme, hladoví, šli do tý třetí, která byla (slušně řečeno) nic moc. Mno ale najedli sme se a to bylo hlavní. Když sme vyšli ven, začínalo se už pomalu dělat hezky (i když zima byla pořád), takže se rozhodlo, že zajedem na hrad Pecka a pak ještě na Zvíčinu (to je jeden takovej absolutně nezajímavej kopec). Na Pecce sme asi půl hodiny čekali na prohlídku, na kterou sem nakonec stejně nešla, protože se mi tam nechtělo. Zůstala sem venku na jediný lavičce, kam svítilo sluníčko a kupodivu sem k ní ani nepřimrzla... Akorát sem za tu hodinu, co trvala prohlídka stihla skoro uplně vybít mobil, ptž sem poslouchala hudbu a ještě k tomu fotila. Díky tomu ta doba utekla docela rychle, takže sme se rychle mohli přemístit na Zvíčinu. Tam neni nic zajímavý, kromě kostela a hospody. Nejdřív sme se šli podívat do kostela a pak nás babička pozvala na pohár (neni nic lepšího v zimě než pohár). Pak už sme jí jen odvezli zpátky do lázní a jeli směr domů. Akorát že nám cestou rodiče oznámili, že se ještě musíme na chvíli stavit u ňákejch lidí. Ta chvíle nakonec trvala tři a půl hodiny, taže domů sme přijeli až ňák před devátou... Mno prostě zábava na entou!!!

Btw: tady sou fotky... sou sice celkem hezký, ale focený mobilem, takže kvalita nic moc...

...toť vše... pro dnešek... =]

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.